Romprix Exim SRL, Romania cu eticheta ,,25 years of Labelling” este unul dintre castigatorii categoriei A14 SELF-PROMOTIONAL LABELS din Grupa A Marketing/End-Uses in cadrul FINAT Label Competition 2020.


Au fost jurizate peste 264 de etichete înscrise de 44 de companii din 23 de țări.
Eticheta „25 Years of Labeling” a fost creată de colegii noștri de la Departamentul Grafică, tipărită digital pe HP Indigo 6800 utilizând softul Mosaic Smart Stream Designer pentru aplicarea informațiilor variabile (citatele care apar pe etichete) și înnobilată cu serigrafie pe notele muzicale, 4 folii aplicate la cald într-o singură trecere și lac mat.

Comentariul juriului referitor la câștigătorii categoriei:

A14 Self – Promotional Labels
Romprix Exim SRL, România for 25 years of Labelling

A label with plenty of action shown as active dance movements highlighted in different coloured hot-foil colours. Against the slightly embossed silk screen black background and a four colour rendition of the music notes plus the brilliant white screen images dotted about the label gives it plenty of eye appeal. A matt varnish adds to the attractiveness of the label. As a self-promotional label it shows the versatility of the finishing equipment to apply four different hot-foils in one pass. Also highlights the ability of digital printing to include variable data.

FINAT Label Competition 2020: Casting out the net for quality – the winners – FINAT

Scroll Up